Motto

Září 2010

Zpět z Šumavy

6. září 2010 v 18:19 | Lindsey |  • Aktuálně
Asi jste to nezaregistrovali, ale o víkendu jsem byla na menším výletu. Jeli jsme s taťkou a jeho partou z práce na Šumavu. Očekávala jsem nudu nejvyššího stupně, ale nakonec to byla vážně sranda.

V sobotu jsme vyjeli v 9 ráno a stavili se na vodním hradě ve Švihově (k mému hlubokému smutku byla voda vypuštěná - kdy se naskytne lepší příležitost zbavit se šikovně otravného sourozence ? x) Potom jsme si zašli na oběd a jeli se ubytovat. Se setrou jsme bydleli samy v podkrovním pokojíčku, který byl vážně super! Poté se jelo ke Štěpánovi. Kdo sleduje Ano, šéfe! tak bude určitě vědět : ) Musím říct, že si ty 3 hvězdy vážně zasloužil, steak byl naprosto boží! Poté jsme šli na trhy, kde jsem si pořídila naprosto fantastický školní batoh : ) Večer se konal bowling. Skvěle jsme si to užili, protože jsme se tam seznámili s dcerou jedné taťkovy kolegyně, takže jsme tam byli pořád spolu. A jako třešnička na dortu byl pohár horké maliny x)

Druhý den jsme jeli celá parta na Kašperk. Hrad super, ale kdo tvrdil něco o 1200 metrech, neměl to v hlavě v pořádku x) Prošli jsme aspoň 2 kilásky x) Ale tak pohyb je zdraví, že x) V Tescu jsem si pak pořídila nové sešity do školy (samozřejmě, že s potiskem x) a vyhlédla nové oblečení. A super víkend jsme zakončili smaženým sýrem x)

A pak zpět k realitě, tedy škole : ( Vůbec se mi do ní nechtělo, brala bych prázky všemi deseti : (

První školní den

1. září 2010 v 14:56 | Lindsey |  • Aktuálně
Takže po dlouhých dvou měsících opět škola. Popravdě už jsem se do ní těšila. Jednak mě to doma nijak extra nebavilo, po měsíci ranní lenošení ztratilo své kouzlo a hlavně jsem se těšila na kámoše. I když ono mě to po týdnu zase přejde.

Dneska to byl pěkně vysmátý den. Učitelka se nám snažila celou hodinu vykládat o řádu, ale musela křičet, protože ji přes ten hukot ve třídě nebylo slyšet. Já jsem se celou hodinu prosmála a taky ji samozřejmě prokecala. Bohužel jsem musela jít do školy s obvazem, protože jsem si hnula nějak s rukou a bolí mě poslední 3 dny.

Rozvrh máme letos snad lepší než loni. 2x týdně do třičtvrtě na tři, 2x do jedné a 1x do čtvrt na jednu. Na to, že už jsme ve třeťáku je to super. Akorát nechápu, kde vyčarovali tolik hodin. Ubylo nám totiž zbožíznalstí, občanská nauka, hospodářský zeměpis a dějepis. Přibylo nám účetnictví na počítači a cvičení z matematiky a jazyky se nám rozdělily na klasické a na konverzaci. Bohužel nám vyměnili některé učitele a povětšinou k horšímu. Co se dá ale dělat.

Po škole jsem si koupila nové pomůcky do školy, nového Garfielda (moje závislost x) a pak jsme si koupili kafe a šli si sednout na molo k vodě. Prostě super den x)